Вашій компанії потрібно спілкуватися із закордонними клієнтами і надавати покупцям із-за кордону консультації по телефону? Тоді ніхто краще вас не знає, що таке мовний бар’єр. З розвитком міжнародних зв’язків світ дійсно перетворився на глобальне село. Однак мовні бар’єри все ще нерідко стають відчутною перешкодою для тих, хто хоче знаходити клієнтів по всьому світу. Проте зараз з’явився ефективний засіб вирішення цієї проблеми: ви можете звернутися в службу перекладів телефонних розмов, яка суттєво полегшить ваше спілкування з потенційними покупцями. Результат такого спілкування — прозора та ефективна комунікація. Ви можете легко повідомити потрібну інформацію, і в той же час розуміти, що говорить співрозмовник.

Можна виділити два основні різновиди перекладу телефонних розмов. Перша з них полягає в тому, що ви заздалегідь телефонуєте в бюро перекладів та повідомляєте дату і час передбачуваної розмови. Також ви повинні надати будь-які відомості про особу, з якою плануєте говорити. В потрібний час перекладач зателефонує вам і вашому співрозмовнику і створить тристоронню телефонну конференцію. Перекладач виступає в якості учасника розмови, що забезпечує ефективну комунікацію між двома різномовними партнерами.

Необхідність у другому різновиді перекладу телефонних розмов виникає в тому випадку, коли дату розмови передбачити неможливо, наприклад, якщо у вас недостатньо часу для того, щоб домовитися про телефонну конференцію. В цьому випадку послуги перекладачів надаються протягом певного періоду часу. Так що навіть в тому випадку, якщо вам подзвонять без попереднього повідомлення, перекладач забезпечить можливість конструктивного спілкування.

Використання послуг з перекладу телефонних розмов дає вам цілий ряд переваг.

  1. Ви можете обмінюватися інформацією зі своїми клієнтами по всьому світу і знаходити нових покупців. Крім того, ваша компанія буде виглядати більш прозорою для іноземних партнерів.
  2. Ви можете просувати свої товари на різних національних ринках.
  3. Значно скорочуються витрати часу на спілкування з іноземними клієнтами.